مسابقات جهانی فوتبال دستی

مسابقات جهانی فوتبال دستی

فوتبال دستی حرفه ای مسابقات

فوتبال دستی یک بازی بسیار هیجان انگیز است که در آن افراد می توانند به صورت گروهی این فعالیت ورزشی را انجام دهند. برخی از افراد بازی با میزهای فوتبال های دستی را به صورت کاملا حرفه ای دنبال می کنند و توانسته اند به مسابقات جهانی نیز راه پیدا کنند. امروزه این بازی هیجان انگیز در بین افراد زیادی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. دست پیدا کردن به مقام قهرمانی در مسابقات کار چندان آسانی نیست، بازیکنان فوتبال دستی باید برای دست یابی به این مقام تلاش زیادی کنند. اگر شما عزیزان نیز علاقه مند هستید به صورت کاملا حرفه ای مسابقات فوتبال دستی را ادامه دهید، بهتر است درباره قوانین مسابقات اطلاعات کامل داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای یادگیری این حرفه ورزشی، میزهای بازی را از مراکز معتبر فروش فوتبال دستی تهیه کنید.

میز فوتبال دستی

در مسابقات جهانی فوتبال دستی باید از میزهایی با بالاترین سطح استاندارد استفاده کنید. سطح روی میزهای فوتبال دستی باید به گونه ای باشد که بتوانند سر و صدا را کاهش دهند. در ادامه مقاله درباره مشخصات فوتبال دستی حرفه ای مسابقات و ویژگی میزهای استفاده شده در المپیک به طور کامل توضیح داده شده است، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مقاله پیشنهادی : فوتبال دستی چیست؟

تاريخچه فوتبال دستی

بازی فوتبال دستی در ابتدا توسط کشور فرانسه ابداع شد، سپس شرکت هایی در کشورهای سویس و آلمان نیز شروع به ساخت میزهای فوتبال دستی کردند. نظریه های دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده این موضوع است که میزهای فوتبال دستی توسط افرادی در کشور اسپانیا و یا سایر کشورهای دیگر جهان، ابداع شده است.

پس از علاقه مندی افراد زیادی به این ورزش حرفه ای، فدراسیون این نوع ورزش در سال 2002 به طور رسمی تاسیس شد. از سال 2002 به بعد هر ساله بازی فوتبال دستی به عنوان یک رقابت کاملا حرفه ای در بین افراد زیادی برگزار می شود. نوع گویش به کار رفته این نوع ورزش در کشورهای مختلف، متفاوت است.

فوتبال دستی بزرگ

میزهای فوتبال دستی که برای مسابقات حرفه ای فوتبال دستی استفاده می شود باید در برابر تغییرات شرایط جوی بسیار مقاوم باشد، چون ممکن است در بعضی موارد مسابقات در فضای های باز انجام شود. میزهایی که برای المپیک استفاده می شوند به گونه ای طراحی شده اند که به بازیکنان اجازه نمی دهد تا به وسیله دست خود توپ را جابجا کند. برای افزایش مقاومت این نوع میزها، روکش های محافظتی را بر روی سطح آن ها قرار می دهند. آدمک های میزهای فوتبال دستی به طور کاملا حرفه ای طراحی شده اند، از این جهت می توانند به راحتی توپ را کنترل و مهار کنند.

آدمک ها میزهای فوتبال دستی

قبل از این که از میزهای فوتبال دستی در مسابقات استفاده شود باید توسط فدراسیون، سلامت آن ها کاملا تایید شود. بازرس ها فاکتورهایی از جمله میزان استقامت میز، نوع طراحی، ویژگی ضد آب و سایر مشخصات دیگر میز را بررسی می کنند. میزهای فوتبال دستی باید از استانداردهای اولیه ایز برخوردار باشند تا بازی به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت بالا برگزار شود.

مسابقه فوتبال دستی ایران

در کشور ایران نیز مسابقه فوتبال دستی در بین افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. مسابقه های فوتبال دستی در ایران تحت نظر فدراسیون انجمن ورزش کشور، مدیریت می شود. هر ساله جهت انتخاب افراد برای مسابقات جهانی، رقابتی در سطح کشور برگزار می شود. این نوع ورزش در رده های سنی مختلف و در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود. تیم ملی فوتبال دستی ایران نیز توانسته است در مسابقات جهانی فوتبال دستی راه پیدا کرده و رتبه هایی را نیز در سطح جهانی کسب کنند.

مسابقه فوتبال دستی ایران

قیمت فوتبال دستی حرفه ای

قیمت میزهای فوتبال دستی بسته به میزان کیفیت و آپشن هایی که در آن ها وجود دارد، متغییر است. میزهای فوتبال دستی انواع مختلفی دارند و نوع طراحی آن ها نیز متفاوت است. برخی از آن ها به صورت رومیزی طراحی شده اند، این امر به شما کمک می کند تا از آن ها در مکان های مختلف بتوانید به راحتی استفاده کنید. بعضی از میزهای فوتبال دستی به صورت ترکیبی طراحی شده اند، یعنی می توان میز را برای بازی های مختلف آماده کرد. برای مثال می توان ابعاد آن را تغییر داده و میز را آماده بازی بیلیارد کرد. هر یک از موارد گفته شده می تواند در تغییرات قیمت میزهای فوتبال دستی نقش داشته باشند.

اگر قصد خرید فوتبال دستی به صورت حرفه ای و یا برای مصارف خانگی و حتی باشگاه های خود را دارید می توانید به فروشگاه تخصصی یکه ساز مراجعه کنید. این مجموعه عرضه کننده انواع فوتبال دستی و دستگاه ایرهاکی در سایز و ابعاد متفاوت است. شما عزیزان می توانید متناسب با سلیقه خود آپشن هایی را نیز به میزهای فوتبال دستی اضافه کنید. برای مثال می توانید جنس و نوع طرح روکش میزهای فوتبال دستی را تغییر دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.